پروفیل کامپوزیتی


مواد کامپوزیت چیست ؟
با ترکیب چندین نوع مواد جامد که دارای دو یا چندین لایه میباشند و باهم هیچ تداخلی ندارند موادی تشکیل میشود که این مواد کامپوزیت نامیده میشود . ویژگیها و خواص ترکیب این مواد بسیار بالاتر از خواص مواد تشکیل دهنده آن هست . هدف در این ترکیب و تشکیل این است که با اتحاد این موادها ویژگیها و برتری ها با اطمینان کامل با هم جمع میشون .

1- نمای داخل و نمای بیرونی این سیستم از پروفیل آلومینیومی پوشش داده میشود، زوار این سیستم نیز از جنس آلومینیوم هست که ویژگی بزرگی برای پنجره های یو پی وی سی میباشد .

2- . نفوذ پذیری و هدایت انتقال حرارت در بهترین پروفیل های عایق ترمالبریک آلومینیومی شناخته شده و معروف در جهان دارای ضریب هدایت انتقال حرارتی 6 میباشد ، که ضریب هدایت انتقال حرارت پروفیل های پلاستیکی حدود 1.3 است .ضریب هدایت انتقال حرارتی پروفیل های کامپوزیتی پال سیستم 1.5 میباشد که این نتایج بر اساس تستها و آزمونهای دانشگاه ROSENHEIM آلمان و دانشگاه FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ترکیه بدست آمده است. با توجه به اینکه دوطرف پروفیلهای کامپوزیتی پال سیستم از آلومینیوم میباشد در کل جهان تا کنون هیچ پروفیل آلومینیومی وجود ندارد که توانسته باشد ضریب هدایت انتقال حرارت را کاهش داده به مقدار 1.5 برساند .

3- پروفیل های فریم ، لنگه و سپری یو پی وی سی دارای 3 کانال میباشد ، عرض پروفیل 58 میلی متر و ارتفاع پروفیل از 70 میلی مترکمتر نمیباشد . ضخامت فیلر تمام قسمتهای پروفیل ها به غیر از قسمت پوشش آلومینیوم کمتر از 2 میلی متر نمیباشد

4- گسگتهای درز بندی و آب بندی مورد استفاده برای مونتاژ درب و پنجره های یو پی وی سی از جنس EPDM هستند که دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید میباشند و این گسگتها مورد تایید واستاندارد TSE هستند. سختی گسگتهای EPDM بین 55 تا 65 است.

5- انتخاب رنگ معماری : با توجه به وجود حداکثر 30 رنگ مختلف در هر زمان ، شما میتوانید بدون محدودیت رنگ سفارش خود را انتخاب کنید .

6- تغییر رنگ خوب ، مناسب با دکور خانه : مصرف کننده میتواند در هر زمانی که میخواهد به راحتی و بدون تخریب و در کمترین زمان رنگ پنجره های خود را به دلخواهترین رنگ تغییر بدهد .
1000+

رضایت مندی مشتریان

درجه کیفی: